Sülük Tedavisi Nedir 6 yorum

suluk-tedavisi

Sülük Tedavisi Nedir?

Yer solucanıyla aynı soydan gelen sülüklerin vücuttaki pis kanı emerken  vücuda  verdikleri salgıyla yapılan tedaviye "sülük tedavisi" denir.

Sülük tedavisi bilinenin aksine kanın emilerek temizlenmesi değil, emme sırasında vücuda verilen salgının etkisiyle yapılan tedavidir.

Bu salgı başlıca Hirudin ve Calin maddelerini barındırır ve bu maddeler kanın :

- pıhtılaşmasını engelleyici (antiagregan),

- oluşmuş pıhtıyı eritici (fibrinolitik),

- ağrı kesici (analjezik-antiromatizmal),

- mikrop öldürücü (antibakteriyel),

- tansiyon dengeleyici (antihipertansif),

- kas gevşetici (miyorelaksan),

- bağışıklık sistemini düzenleyici (immun modülatör),

- stres giderici (anksiyolitik) etkilere sahiptir.

• Adres: Haseki Sultan mah. Özbek Süleyman Efendi sk. No: 17/A Fındıkzade-İstanbul

Tel : +90 212 586 81 87

Cep : 0533 397 0 396

• ana sayfaya dön

Sülük Tedavisinin Kullanıldığı Alanlar

Sülük Tedavisi, atardamar ve toplardamar tıkanıklıkları başta olmak üzere birçok dolaşım sistemi hastalığında, kalp ve damar hastalıkları, varis, iltihaplı ve iltihapsız eklem romatizmalarında, epilepsi çeşitlerinde, yumuşak doku romatizmalarında, kolesterol, yüksek tansiyon, felç, kısmi felç, sivilce, çıban, sedef, egzama gibi cilt hastalıklarında, hemoroid’de, göz tansiyonu (glokom) ve buna bağlı görme kayıplarında, bazı işitme kayıplarında, migren, sinüzit ve her türlü baş ağrısı, yüksek tansiyon, troid’e bağlı şişmanlık, astım ve bronşial hastalıklar,Son olarak sülüğün güçlü antioksidan etkisi nedeniyle Koruyucu Tıpta da kullanımından bahsetmek gerekir ki; yılda birkaç defa belirli noktalardan yapılan Sülük Tedavisi, o yıl içinde enfeksiyonlar başta olmak üzere birçok hastalığa karşı koruyucu etki göstermektedir. yanık vakaları, iyileşmeyen yaralar ve ameliyat izleri, kangren, meniere hastalığında, iktidarsızlık, cinsel güç arttırıcı etki (afrodizyak), üreme organı rahatsızlıkları, kısırlık, hemoroid (basur) gibi hastalıklarda başarıyla kullanılmaktadır.

Sülük Tedavisi Nasıl Yapılır?

Hirudoterapi uygulamalarında sülüğün nasıl kullanılacağı ile ilgili de bazı takip edilmesi gereken prosedürler vardır. Tedavi görecek hastalara bu uygulama mutlaka bir uzman doktor gözetimi altında yapılmalıdır. Uzman doktor uygulamanın başından sonuna kadar hastayı nelerin beklediğini tek tek ve anlaşılır bir şekilde hastaya anlatmalıdır. Bu durumda yapılan uygulamalarda hastanın uygulamaya yaklaşımı mükemmel derecede olmaktadır.

erenler poliklinik

Bir yorum ekleyin