Sülük Tedavisi Hangi Hastalıklara İyi Gelir 2 yorum

Sülük Tedavisi Hangi Hastalıklara İyi Gelir

Sülük Tedavisinin İyi Geldiği Hastalıklar

Yapılan araştırmalara göre sülük tedavisi birçok hastalığın iyileştirilmesinde etkili bir tedavi yöntemi olduğu görülmüştür.

Sülük Tedavisi Hangi Hastalıklara İyi Gelir

Sülük Tedavisi, atardamar ve toplardamar tıkanıklıklarında

Dolaşım sistemi hastalığında, kalp ve damar hastalıklarında

Epilepsi çeşitlerine iyi gelir.

Varis, iltihaplı ve iltihapsız eklem romatizmalarında ve yumuşak doku romatizmalarında, Kolesterol, yüksek tansiyon, felç, kısmi felç gibi rahatsızlıklarda

Sivilce, çıban, sedef, egzama gibi cilt hastalıklarında, Hemoroid’de, göz tansiyonu (glokom) ve buna bağlı görme kayıplarında, Bazı işitme kayıplarında,

Migren, sinüzit ve her türlü baş ağrısı, yüksek tansiyon gibi rahatsızlıklarda Troid’e bağlı şişmanlık, astım ve bronşial hastalıklar,

Sülük Tedavisinin Koruyucu Tıpta Kullanımı

Son olarak sülüğün güçlü antioksidan etkisi nedeniyle Koruyucu Tıpta da kullanımından bahsetmek gerekir ki; yılda birkaç defa belirli noktalardan yapılan Sülük Tedavisi, o yıl içinde enfeksiyonlar başta olmak üzere birçok hastalığa karşı koruyucu etki göstermektedir.

Sülük Tedavisi Nedir/ Sülük Tedavisi Nasıl Yapılır

Yanık vakaları, iyileşmeyen yaralar ve ameliyat izleri, kangren, meniere hastalığında, iktidarsızlık, cinsel güç arttırıcı etki (afrodizyak), üreme organı rahatsızlıkları, kısırlık, hemoroid (basur) gibi hastalıklarda başarıyla kullanılmaktadır.

Erenler Poliklinik Uzman ekibiyle Sizlerin Yanında

Bir yorum ekleyin