Diş Hekimliği

Diş Hekimliği Kliniğimize Hangi Şikayetlerde Başvurabilirsiniz?

Diş Sallanması,Diş Eti Çekilmesi,Diş Eti Görünmesi,Diş Taşı,Diş Eti İltihabı.

Ağız İçinde Tümör,Diş İltihabı,Diş Kırılması,Uyumsuzluklar,Dişler Arasında Boşluk,

Ağız İçinde Yara,Ağız Kuruluğu,

Çarpık Diş,Çene Büyüklüğü,Çene Kapanış Bozuklukları,Ağız Kokusu,Çene Şekil Bozuklukları,Diş Ağrısı,Çene Küçüklüğü,

Diş Çürüğü,Yirmilik Diş
Diş Apsesi,Diş Aşınması,Diş Eksikliği,

Diş Eti Kanaması,Diş Hastalıkları

Diş Hekimliği Kliniğimizde Hangi Tıbbi İşlemler Yapılmaktadır?

Ağız-Çene-Diş Cerrahisi
Diş Köprüsü
Çapraşık Dişlerin Düzeltilmesi
Diş Beyazlatma
Diş Çekimi
Diş Dolgusu
Diş Estetiği
Diş İmplantları
Diş Kaplama (Zirkonyum, Porselen)
Diş Protezi,Diş Röntgeni,Diş Teli,Diş Temizleme,Estetik Diş Hekimliği,Gömülü Diş Çekilmesi,İmplant Uygulamaları,İnley ve Onley Dolgular,Kök Kanal Tedavisi

Hangi Tıbbi işlemleri uygulamak için başvurabilirsiniz?

DİŞ BEYAZLATMA

Diş beyazlatma; dişlerin yüzeyindeki gözenekli mine yapısında oluşan renkli, organik ve inorganik maddelerin diş beyazlatma jelleri ile giderilmesi işlemidir.

DİŞ TELİ

Düzgün dizilmiş dişler, estetik bir gülüş hem sağlıklı hem de güzel bir görüntünün temel unsurlarıdır.

Diş protezleri, diş eksikliklerinin tedavisi için hazırlanan yapay dişlerdir.

Diğer Diş Tedavileri

Diş eksenli veya diğer rahatsızlıklardan kaynaklı İmplant Tedavisi  yapılmayan veya önlem alınarak yapılan  hastalıklar şunlardır

Kanal Tedavisi

Kanal tedavisi oldukça fazla hasar görmüş ya da iltihaplanmış bir dişi onarmak ve kurtarmak için yapılan bir tedavidir. Tedavi, dişin hasar görmüş bölümünün (dişin özü-pulpa) çıkarılması, temizlenmesi, dezenfekte edilmesi ve tekrar doldurularak kapatılmasını içerir.

Diş Kaplama

Bir dişin üzerinin genellikle porselenden yapılmış estetik bir materyalle tam olarak kaplanmasıdır.

iMPLANT

İmplant, herhangi bir nedenden dolayı kaybedilen dişlerin, fonksiyon ve görünüşünü tekrar kazandırmak amacıyla, kişinin çene kemiğine yerleştirilen, kişinin vücuduna uygun olan malzemeler kullanılarak yapılan, yapay diş kökü olarak adlandırılmaktadır.

ErenlerPoliklinik Sağlıklı Dişler Mutlu Gülüşler Diler