Alternatif Tıp Hizmetleri

Alternatif  Tıp Hizmetleri Nedir ?

Daha çok geleneksel doğal bitkileri kullanarak (çay veya bitki karışımlarıyla) elde edilen ilaçlarla tedavi etme yöntemine alternatif tıp denir. Çağdaş tıp biliminin hastalık sebepleri ve tedavisi konusunda somut verileri olmadığı, hasta için henüz mevcut objektif ve kanıtlanmış bir tedavi yöntemi olmadığında hasta isteğiyle başlanılabilen veya çağdaş tıp tedavilerini destekleyici olarak hastanın rahatlaması, bağışıklık sisteminin güçlenmesi, psikolojisinin düzelmesi amacıyla uygulanabilen tedavi yöntemidir.

Sağlık bakanlığı onaylı Kliniğimizde akupunktur, hacamat, sülük tedavisi ve manuel tedavi yöntemleri uzman personelimiz tarafından uygulanmaktadır.

Hacamat

Korunma

Önemli olan hastalık gelmeden önce yapılan hacamattır.

Hastalık geldikten sonra tedaviye destek amaçlı uygulanır.

Sülük Tedavisi

er solucanıyla aynı soydan gelen sülüklerin vücuttaki pis kanı emerken  vücuda  verdikleri salgıyla yapılan tedaviye "sülük tedavisi" denir.

Sülük tedavisi bilinenin aksine kanın emilerek temizlenmesi değil, emme sırasında vücuda verilen salgının etkisiyle yapılan tedavidir.

sülüğün faydaları
Akupunktur İle Zayıflama

Akupunktur

Akupunktur, vücuttaki tanımlı noktalara iğne batırılarak uygulanan bilimsel bir tedavi  yönteminin adıdır. İnsan beyninde limbik sistem adlı bölgenin çalışmasını düzenleyerek etki yaratır.

ADRES

Haseki Sultan Mah. Özbek Süleyman Efendi Sk. No:17/A (Cuma Pazarı Sokağı) /Fındıkzade-İstanbul

0 212 586 81 87 - 0533 397 03 96

info@erenlerpoliklinik.com